Veelgestelde vragen

Vind hier antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.!

Algemeen

1. Leveren jullie alleen fronten voor IKEA keukens?
Ja we leveren alleen fronten voor IKEA metod en IKEA Faktum (vóór 2013) keukens.

2. Maken jullie ook panelen op maat?
Nee wij leveren onze panelen alleen in de maten die je terug vindt in onze webshop. Onze maatvoering is wel iets uitgebreider dan die van IKEA. Zo kan je voor je eiland zijpanelen bestellen die uit 1 deel bestaan en tot de grond lopen bijvoorbeeld. 

3. Hebben jullie een showroom waar ik de panelen kan bekijken?
Nee we zijn een webshop. Je kan wel sample fronten bestellen om te zien hoe je front eruit gaat zien. Onze grote zus BABOON heeft wel een showroom/ Ontwerp Studio in Amsterdam waar we de samples van GIBBON hebben liggen.

4. Kunnen jullie me helpen met welke fronten ik nodig heb?
Uit jouw IKEA keukenplanner kan je een uitdraai maken waar precies op staat welke producten je nodig hebt. Heb je vragen of kom er er niet uit met bestellen? Dan kan je natuurlijk contact met ons opnemen en helpen we je graag.

 ___

Bestellen

1. Hoe kan ik bestellen?
Je voegt de fronten, zijpanelen en plinten die je nodig hebt toe aan je winkelmand en rekent af. In het ontwerp van je keukenplanner kan je precies zien welke fronten je nodig hebt. Binnen vier weken na bestelling wordt je bestelling bij jou thuis afgeleverd.

2. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling tot vier uur na het plaatsten nog annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice

3. Wat zijn de levertijden?
Wij leveren onze fronten binnen vier weken tenzij expliciet anders aangegeven. We hopen altijd binnen de gestelde levertijd te kunnen leveren maar als dit om wat voor reden dan ook niet lukt, dan heb je geen recht op een schadevergoeding of het recht de overeenkomst te ontbinden. We adviseren om een installateur niet te boeken voordat we de verwachte leverdatum hebben bevestigd.

___
Betalen

1. Op welke manieren kan ik betalen?

Bij GIBBON kun je op de volgende manieren betalen:

    • iDEAL
    • PayPal
    • Bancontact
    • SOFORT Banking

___

Verzenden

1. Hoe lang duurt het voordat de bestelling verzonden wordt?
Zodra je bestelling klaar is in onze fabriek, wordt hij naar ons warehouse in Lijnden gebracht. Vanuit daar wordt hij met onze bezorger bij jou thuis afgeleverd. We nemen een week voor levering contact met je op om een bezorgmoment met je af te stemmen

2. Leveren jullie wereldwijd?
Nee, we leveren op dit moment alleen in NL en Belgie.

3. Wat zijn de bezorgkosten?
Wij rekenen €35 bezorgkosten. Je kan de bestelling ook kosteloos komen ophalen in ons warehouse in Lijnden (tussen Schiphol en Amsterdam)

4. Doen jullie ook spoed leveringen?
Wij leveren binnen vier weken, sneller kunnen we helaas niet leveren.

 ___ 

Materialen & Afmetingen

1. Waar worden jullie fronten van gemaakt?
De fronten, zijpanelen en plinten hebben allemaal een kern van mdf en een laag beschermend laminaat. De fronten worden eerst op maat gezaagd. Daarna trekken we in een hitte cabine een een laag gekleurde laklaminaat folie over het front. De achterkant van het front blijft wit.

2. Wat is de dikte van jullie fronten, zijpanelen en plinten?
Al onze materialen zijn 19mm dik.

 ___

Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Yes, Je fronten kunnen binnen 30 dagen teruggestuurd worden naar ons warehouse. Je krijgt dan je geld terug. We nemen alleen fronten terug die onbeschadigd zijn. Je kan een front dat geïnstalleerd is geweest, niet retour zenden. 

2. Moet ik zelf de kosten voor het retourneren betalen?
Ja, die moet je zelf betalen.

3. Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?
Retourzendingen worden binnen 10 dagen nadat wij ze hebben ontvangen, verwerkt. 

Je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice.